Utisci i fotografije sa 2. Ultramaratona Maraton Maratona 2011.

Detalj sa 2. ultramaratona Maraton Maratona 2011.

Kako bi se stekla prava slika o ovom našem ultramaratonu najkompetentniji da je ocenjuju su učesnici i zato  Vas pozivamo da nam pišete ili da u komentaru date svoje viđenje trke i organizacije. Odaziv učesnika je očekivano bio veći nego prošle godine, što nam je drago, a posebno nam je drago što su pored iskusnih trkača iz više država učesvovale i mlađe generacije. Vreme nas je poslužilo, tako da je ova trka izgledala ka da se održava u jesen ili proleće, a ne u kalendarsku zimu, koja će trajati još nedelju dana. Naravno, uvek može bolje i trudićemo se da treći ultramaraton bude uspešniji i kvalitetniji.

Već su počele da nam pristižu vaše fotografije sa ultramaratona Maraton Maratona, a mi ih redovno postavljamo na našu Facebook stranicu. Pozivamo i Vas da, ako ste zabeležili nešto zanimljivo vašom kamerom, vaše fotografije pošaljete na naš kontakt i učestvujete u nagradnoj igri koju organizujemo.

Rezultati ultramaratona koji su objavljeni su preliminarni, a uskoro očekujemo i zvanične rezultate.

4 thoughts on “Utisci i fotografije sa 2. Ultramaratona Maraton Maratona 2011.

  1. Bobane, ja sam zadovoljan organizacijom, događajem, vremenom, učesnicima, atmosferom… sve ok. Došao sam u poslednjim satima trke i malo pokušao da umornim ultramaratoncima dam podršku na samoj stazi, pa sam istrčao sa njima 10 krugova. Meni je to bio trening, a bilo je prijatno na Adi u subotu. Nažalost nemam svojih fotki da priložim, baterije su mi bile prazne😦
    Nisam mogao da dođem ranije i krivo mi je što nisam video neke od drugara koji su učestovali na trci na 6h.
    Medalje su znatno bolje nego prošle godine, pehari takođe, ovako nešto masivno nisam još video na jedoj trci pa makar to bio i ultramaraton. Klopa je kao i pre, fantastična. Svi komplimenti šampionu u spremanju kačamaka🙂

    Sviđa mi se

  2. Bobane…
    i svi koji ste ucestovali u organizaciji „Maraton Maratona“
    zahvaljujemo na dobroj organizaciji i gostoprimstvu!!!

    Ovo je bilo prvo ucesce clanova MK Delta
    na neki ultramaraton… dopalo nam se…. nije nam bilo tesko…
    i racunajte da cemo se vidjati i sledecih godina,
    nadamo se u vecem broju!!!

    Pozdrav…..
    zelimo Vam sve najbolje…

    Sviđa mi se

  3. Caro Boban,
    mia moglie, Angela, mi ha passato la tua e-mail.
    A Belgrado, siamo stati benissimo ed abbiamo vissuto una bella giornata di sport in un ambiente naturalistico unico.
    Complimenti per l’organizzazione. T’invio l’articolo che ho scritto ed inviato a diversi siti web: http://www.podistidoc.it, http://www.podistinet.it, http://www.iutaitalia.it , ecc.
    Circa la nostra partecipazione alla Terza Edizione della tua Ultramaratona, non possiamo, al momento, prendere impegni, perchè non abbiamo ancora tracciato il programma delle nostre gare del 2012.
    Magari, ci sentiamo in seguito.
    Ciao.
    Michele Rizzitelli

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

